بیش از ۹ ساعت است که قطار مشهد به مقصد تهران در ۲۰ کیلومتری مشهد متوقف شده ‌و با وجود هوای سرد مسافران این قطار بدون هیچ‌گونه امکانات و پاسخگویی از سوی مسئولان مربوطه در قطار حبس شده‌اند.

مسافران مشهد-تهران ۹ ساعت در قطار یخ‌زده حبس شدند

‌به گزارش قدس خراسان، بیش از ۹ ساعت است که قطار مشهد به مقصد تهران در ۲۰ کیلومتری مشهد متوقف شده ‌و با وجود هوای سرد مسافران این قطار بدون هیچ‌گونه امکانات و پاسخگویی از سوی مسئولان مربوطه در قطار حبس شده‌اند.

یکی از مسافران گفته: قطار قرار بود ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه حرکت کند که در ابتدا با دو ساعت تاخیر مواجه شد و تمام مسافران بیش از ۲ ساعت در سالن راه‌آهن معطل ماندند؛ ساعت ۱۲ و نیم قطار حرکت کرد اما بعد از یک ساعت در ایستگاه تپه سلام متوقف شد و مسافران بیش از ۹ ساعت است که در این قطار محبوس شدند.

متاسفانه بخاری در ۳ ساعت ابتدایی قطع بود و مسافران شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند؛ در این قطار مسافران زیادی از جمله نوزاد، کودک و افراد سالمند وجود دارد اما متاسفانه از دیشب تاکنون هیچکس پاسخگوی مسافران نیست.

ساعتی پیش بدون هیچ‌گونه پاسخی به مسافران قطار شروع به حرکت به‌سمت تهران کرد!

گفتنی است؛ راه آهن جمهوری اسلامی ایران امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل افزایش برودت هوا در محور مشهد، تعدادی از قطارهای مسافری از برنامه حرکت حذف شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید:با بهتر شدن شرایط آب و هوا، راه آهن جمهوری اسلامی سعی دارد با راه اندازی قطارهای فوق العاده، هموطنان عزیز را جابجا نماید؛ هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۵۱۴۹ _ ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.